Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Drexel J"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kathryn G. Commons, Chris M. Panzini, Q. Joyce Han, William T. Donnelly, Robin L. Haynes, Luxi Xia, James C. Leiter, Drexel J. Erickson
Publikováno v:
Exp Neurol
We tested the hypothesis that exposure to intermittent hypoxia (IH) during pregnancy would prolong the laryngeal chemoreflex (LCR) and diminish the capacity of serotonin (5-hydroxytryptamine; 5-HT) to terminate the LCR. Prenatal exposure to IH was as
Publikováno v:
Journal of neuropathology and experimental neurology. 76(6)
Abnormalities of lateral temporal lobe development are associated with a spectrum of genetic and environmental pathologic processes, but more normative data are needed for a better understanding of gyrification in this brain region. Here, we begin to
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Deutscher Kongress für Orthopädie und Unfallchirurgie (DKOU 2012); 20121023-20121026; Berlin; DOCPO17-863 /20121002/
Fragestellung: Beckenfrakturen sind vor allem bei älteren Frauen eine häufig vorkommende Verletzung und weisen eine im Vergleich zu anderen Frakturen hohe Letalitätsrate von bis zu 20% auf. Numerische Simulationen mit Finite Elemente Menschmodelle
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5c091b6f83e9e332cab7b78711ed0f35
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.