Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Dressler, Roswita"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Assessing Writing January 2019 39:14-24
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Language and Literacy. 24:25-61
Critical literacy is a pedagogy that serves to mediate social justice issues and educate for transformative social action. We present a systematic review of how critical literacy has been incorporated in Canada’s provincial/territorial curriculum d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
FRIESEN, SHARON, BROWN, BARBARA, DELANOY, NADIA, DRESSLER, ROSWITA, FRANCIS, KRISTA, HERNÂNDEZ-ZAVALETA, J. ENRIQUE, JACOBSEN, MICHELE, MARKIDES, JENNIFER, MOSHER, RONNA, ROY, SYLVIE, THOMAS, CHRISTY
Publikováno v:
Journal of Educational Thought / Revue de la Pensée Educative; Summer2023, Vol. 56 Issue 2, p125-144, 20p
Publikováno v:
Teaching Culturally and Linguistically Diverse International Students in Open or Online Learning Environments: A Research Symposium
International students and their instructors had to pivot their courses from in-person sessions to virtual platforms, due to the COVID-19 pandemic. Generally, Chinese international students have coped with more challenges than domestic students, in t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2870::c60f6d80a7b3b7c608ec102273fd1cd7
https://scholar.uwindsor.ca/itos21/session1/session1/10
https://scholar.uwindsor.ca/itos21/session1/session1/10
Blogging for intercultural communicative competence in study abroad programs: All breadth, no depth?
Publikováno v:
Study Abroad Research in Second Language Acquistion & International Education; 2022, Vol. 7 Issue 2, p181-203, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.