Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Drechsel, Barbara"'
Autor:
Herrmann, Carmen, Drechsel, Barbara
Publikováno v:
Psychology Learning & Teaching; Nov2024, Vol. 23 Issue 3, p405-415, 11p
Publikováno v:
Psychology Learning & Teaching; November 2024, Vol. 23 Issue: 3 p405-415, 11p
Publikováno v:
Psychology Learning & Teaching; Jul2024, Vol. 23 Issue 2, p189-206, 18p
Autor:
Reiter, Benjamin, Hlukhovych, Adrianna, Drechsel, Barbara, Lindner, Konstantin, Scheunpflug, Annette, Vogt, Sabine, Weber, Johannes
Als Sinnstiftungssysteme prägen Kulturen das Handeln und Denken von Individuen, werden aber auch aktiv von ihnen gestaltet. Das Kompetenzfeld „kulturelle Bildung“ fokussiert dabei das Hineinwachsen und Orientieren in sowie das kritische Reflekti
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/88150
Publikováno v:
In Studies in Educational Evaluation 2010 36(1):27-35
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Vorbereitungsliteratur für den Eignungstest Stand: März 2020
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1726::9e9bd46154928e4aecfdd7a8efe9c698
https://phaidra.univie.ac.at/o:1071928
https://phaidra.univie.ac.at/o:1071928
Supplemental material, sj-pdf-1-plj-10.1177_1475725720973517 for Fostering Preservice Teachers’ Psychological Literacy by Counseling Pupils on Their Self-Regulated Learning – Didactical Concept of a Theory–Practice Learning Setting and Insights
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3e475ad9e7da5f08570ef547ff33746d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology, Vol 10 (2019)
Frontiers in psychology 10 (2019) 2065
Frontiers in Psychology, Vol 10 (2019)
Frontiers in psychology 10 (2019) 2065
Various studies try to disentangle the gender-specific competencies or decisions that lead to a career in a STEM field and try to find a way to encourage more women to pursue this kind of career. The present study examines differences in the meaning