Zobrazeno 1 - 10
of 101
pro vyhledávání: '"Draheim, Christopher"'
Publikováno v:
In Cognition October 2021 215
Publikováno v:
In Learning and Motivation November 2020 72
Publikováno v:
Behavior Research Methods; Mar2024, Vol. 56 Issue 3, p2135-2157, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Perspectives on Psychological Science, 2016 Jan 01. 11(1), 133-155.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26358549
There is an increasing consensus among researchers that traditional attention tasks do not validly index the attentional mechanisms that they are often used to assess. We recently tested and validated several existing, modified, and new tasks and fou
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::bb9683c4589d3b1a40854db6c301cc34
https://doi.org/10.31234/osf.io/gbnzh
https://doi.org/10.31234/osf.io/gbnzh
Autor:
Martin, Jessie, Tsukahara, Jason, Mashburn, Cody, Draheim, Christopher, Shipstead, Zach, Vogel, Edward, Engle, Randall
Extant literature suggests that performance on visual arrays tasks reflects limited-capacity storage of visual information. However, there is evidence to suggest that visual arrays task performance also reflects individual differences in controlled p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::21970f536e6182bdd9f292a27c95c1a7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Attention, Perception, & Psychophysics. 82:3445-3478
Intelligence is correlated with the ability to make fine sensory discriminations. Although this relationship has been known since the beginning of intelligence testing, the mechanisms underlying this relationship are still unknown. In two large-scale
Publikováno v:
In The American Journal of Cardiology 2010 106(10):1512-1516