Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Dragon, Tomáš"'
The ongoing development of information and communication technologies, including their introduction into education, continues to place new demands on pupils and teachers of informatics subjects, who must be prepared to respond to this development. On
Rozvoj a zapracování konceptu rozvoje informatického myšlení (z anglického computational thinking) žáků do kurikula informatických předmětů je v současnosti jednou z velkých výzev, se kterými se česká školská soustava vyrovnává
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______8936::d3cf40035f68f44662b63d03d3922dec
http://hdl.handle.net/11025/51134
http://hdl.handle.net/11025/51134
Publikováno v:
Journal of Technology & Information Education; 2021, Vol. 13 Issue 2, p205-223, 19p
Autor:
KLEMENT, Milan, DRAGON, Tomáš
Publikováno v:
Trends in Education / Trendy ve Vzdělávání; 2020, Vol. 13 Issue 2, p68-77, 10p
Autor:
Klement, Milan, Dragon, Tomáš
Publikováno v:
ACM International Conference Proceeding Series; 11/5/2019, p113-118, 6p
Autor:
Dragon, Tomáš
Publikováno v:
ACM International Conference Proceeding Series; 11/5/2018, p22-25, 4p