Zobrazeno 1 - 10
of 3 067
pro vyhledávání: '"Drachsler, H."'
Autor:
Winter M; Educational Psychology, Geothe University, Frankfurt, Germany., Mordel J; Global Affairs Study and Teaching, Statistics Unit, Goethe University, Frankfurt, Germany., Mendzheritskaya J; Educational Psychology, Geothe University, Frankfurt, Germany., Biedermann D; Educational Technologies, Leibniz Institute for Research and Information in Education, Frankfurt, Germany., Ciordas-Hertel GP; Educational Technologies, Leibniz Institute for Research and Information in Education, Frankfurt, Germany., Hahnel C; Psychological Diagnostic, Ruhr University Bochum, Bochum, Germany.; Technology Based Assessment, Leibniz Institute for Research and Information in Education, Frankfurt, Germany., Bengs D; Technology Based Assessment, Leibniz Institute for Research and Information in Education, Frankfurt, Germany., Wolter I; Department for Competencies, Personality and Learning Environments, Leibniz Institute for Educational Trajectories, Bamberg, Germany., Goldhammer F; Technology Based Assessment, Leibniz Institute for Research and Information in Education, Frankfurt, Germany., Drachsler H; Educational Technologies, Leibniz Institute for Research and Information in Education, Frankfurt, Germany., Artelt C; Department for Competencies, Personality and Learning Environments, Leibniz Institute for Educational Trajectories, Bamberg, Germany., Horz H; Educational Psychology, Geothe University, Frankfurt, Germany.
Publikováno v:
Frontiers in psychology [Front Psychol] 2024 Oct 23; Vol. 15, pp. 1396881. Date of Electronic Publication: 2024 Oct 23 (Print Publication: 2024).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.