Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Dr Kinshuk"'
Autor:
Dr Kinshuk, Ryan Jesse
Publikováno v:
International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol 14, Iss 2 (2013)
E-learning technologies have allowed authoring and playback of standardized reusable learning objects (RLO) for several years. Effective mobile learning requires similar functionality at both design time and runtime. Mobile devices can play RLO using
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e58c454fdbdd4f2bb94283ef6275503b
Publikováno v:
Journal of Open, Flexible and Distance Learning, Vol 6, Iss 1 (2012)
The advent of the Internet as a global communication medium has brought about a new focus on an area of research in designing intelligent tutoring systems (ITS), that has not been adequately considered so far mainly due to the localised nature of mos
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9ead687f16634e2fadc7941c267c3cd3
Publikováno v:
International Journal of Serious Games, Vol 2, Iss 4 (2015)
Research has shown that games can be valuable tools for learning mathematics. In this paper, we explain how we tackled the challenge of mapping mathematics content to games in the design of mathematics learning games. We present a unique technique fo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5ca11c7e05e046c584aed2d3d03e3b04
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol 13, Iss 5 (2012)
Question answering systems have frequently been explored for educational use. However, their value was somewhat limited due to the quality of the answers returned to the student. Recent question answering (QA) research has started to incorporate deep
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b3046531b1cb4ee7a6fd15da1c12131e