Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Doz, Eleonora"'
Autor:
Cuder, Alessandro, Živković, Marija, Doz, Eleonora, Pellizzoni, Sandra, Passolunghi, Maria Chiara
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology September 2023 233
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Doz, Eleonora1 (AUTHOR), Cuder, Alessandro1 (AUTHOR), Pellizzoni, Sandra1 (AUTHOR), Granello, Federica1 (AUTHOR), Passolunghi, Maria Chiara1 (AUTHOR) passolu@units.it
Publikováno v:
Psychological Research. Nov2024, Vol. 88 Issue 8, p2401-2415. 15p.
Autor:
Passolunghi, Maria Chiara, De Blas, Gonzalo Duque, Carretti, Barbara, Gomez-Veiga, Isabel, Doz, Eleonora, Garcia-Madruga, Juan Antonio
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology December 2022 224
Autor:
Doz, Eleonora1 (AUTHOR), Cuder, Alessandro1 (AUTHOR), Pellizzoni, Sandra1 (AUTHOR), Carretti, Barbara2 (AUTHOR), Passolunghi, Maria Chiara1 (AUTHOR) passolu@units.it
Publikováno v:
Journal of Cognition & Development. 2023, Vol. 24 Issue 4, p598-616. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bove, Beatrice, Doz, Eleonora, Cuder, Alessandro, PELLIZZONI, SANDRA, PASSOLUNGHI, MARIA CHIARA
The present pilot study aims to develop and evaluate the effects of a new digital device – the calculator MagiCal – in enhancing children’s math learning. MagiCal is designed to integrate the symbolic and non-symbolic representation of numbers,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1119::a5cc5869f119e5fbaee1cd14a516bf5d
https://hdl.handle.net/10077/34765
https://hdl.handle.net/10077/34765
Autor:
Doz, Eleonora, Cuder, Alessandro, Caputi, Marcella, Pellizzoni, Sandra, Passolunghi, Maria Chiara
Publikováno v:
Learning Environments Research; Jul2023, Vol. 26 Issue 2, p555-571, 17p
Autor:
Doz, Eleonora, Colombini, Elisa, Cuder, Alessandro, PELLIZZONI, SANDRA, PASSOLUNGHI, MARIA CHIARA
Solving arithmetic word problems is a fundamental skill that children must learn in the learning of mathematics. However, many students perform weakly on these tasks, even if they can successfully solve corresponding arithmetic computation exercises.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::503288e6b5be2ed2fec348a771d66608
https://hdl.handle.net/11368/301509110077/33406
https://hdl.handle.net/11368/301509110077/33406
Autor:
Doz, Daniel, Doz, Eleonora
Publikováno v:
International Journal of Education in Mathematics, Science & Technology; 2023, Vol. 11 Issue 1, p1-16, 16p