Zobrazeno 1 - 10
of 363
pro vyhledávání: '"Doyle, Audrey"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
O'Brien, Niamh1 (AUTHOR) niamh.obrien@aru.ac.uk, Doyle, Audrey2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Social Sciences (2076-0760). May2023, Vol. 12 Issue 5, p276. 15p.
Publikováno v:
Curriculum Journal; Jun2024, Vol. 35 Issue 2, p237-253, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Doyle, Audrey ORCID: 0000-0001-7731-6845 , Conroy Johnson, Marie, Donlon, Enda ORCID: 0000-0003-2817-9033 , McDonald, Elaine ORCID: 0000-0002-2816-5224 and Sexton, PJ (2021) The Role of the Teacher as Assessor: Developing Student Teacher’s Assessment Identity. The Role of the Teacher as Assessor: Developing Student Teacher’s Assessment Identity., 46 (12). pp. 52-68. ISSN 1835-517X
The closure of schools across the globe due to the Covid-19 pandemic had the potential to have a catastrophic impact on a fundamental pillar of initial teacher education: school placement. This paper maps a new “site” of professional practice for
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______119::9b8d0077dbdd9974c24887ea4c31b809
http://doras.dcu.ie/27236/
http://doras.dcu.ie/27236/
Publikováno v:
Journal of Public Health Medicine, 1999 Jun 01. 21(2), 145-149.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45161144
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.