Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"Dousay, Tonia A."'
Autor:
Carpenter, Jeffrey P., Rosenberg, Joshua M., Dousay, Tonia A., Romero-Hall, Enilda, Trust, Torrey, Kessler, Aaron, Phillips, Michael, Morrison, Scott A., Fischer, Christian, Krutka, Daniel G.
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education October 2020 95
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dousay, Tonia A.
Publikováno v:
Educational Technology, 2017 Mar 01. 57(2), 69-74.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44430528
Publikováno v:
TechTrends: Linking Research & Practice to Improve Learning; Mar2024, Vol. 68 Issue 2, p268-280, 13p
Autor:
Dousay, Tonia A.
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2016 Dec 01. 64(6), 1251-1271.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26746594
Autor:
Carr-Chellman, Ali A.1 (AUTHOR), Dousay, Tonia A.2 (AUTHOR) tonia@uidaho.edu
Publikováno v:
TechTrends: Linking Research & Practice to Improve Learning. Nov2021, Vol. 65 Issue 6, p911-913. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dousay, Tonia A.1 (AUTHOR) tonia@uidaho.edu, Wetcho, Suthanit2 (AUTHOR), Muljana, Pauline Salim3 (AUTHOR), Arslan, Okan4 (AUTHOR), Elliott, Hannah Digges5 (AUTHOR), Peacock, Rebeca6 (AUTHOR), Carr-Chellman, Ali A.7 (AUTHOR)
Publikováno v:
TechTrends: Linking Research & Practice to Improve Learning. Jul2021, Vol. 65 Issue 4, p407-409. 3p.
Autor:
Bozkurt, Aras, Gjelsvik, Torunn, Adam, Taskeen, Asino, Tutaleni I., Atenas, Javiera, Bali, Maha, Blomgren, Constance, Bond, Melissa, Bonk, Curtis J., Brown, Mark, Burgos, Daniel, Conrad, Dianne, Costello, Eamon, Cronin, Catherine, Czerniewicz, Laura, Deepwell, Maren, Deimann, Markus, DeWaard, Helen J., Dousay, Tonia A., Ebner, Martin
Publikováno v:
Open Praxis; 2023, Vol. 15 Issue 2, p76-112, 37p