Zobrazeno 1 - 10
of 11
pro vyhledávání: '"Douma, J.C.H."'
Publikováno v:
Onderzoek & Praktijk, 17, 27-35
Onderzoek & Praktijk, 17, 1, pp. 27-35
Onderzoek & Praktijk, 17, 1, pp. 27-35
Contains fulltext : 209847.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) Relatief veel professionals in het sociaal domein, zoals in de wijkteams en schuldhulpverlening, blijken onvoldoende in staat om een licht verstandelijke beperking (LVB) bij jonger
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::80ec530796a35e20ae75fb2384e44678
http://hdl.handle.net/2066/209847
http://hdl.handle.net/2066/209847
Item does not contain fulltext Congres Met het oog op behandeling 5 (14 november 2019) 122 p.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::15d0ec83e3c4e9d7e851b14a468748b9
http://hdl.handle.net/2066/212468
http://hdl.handle.net/2066/212468
Item does not contain fulltext Congres Met het oog op behandeling-4 op 16 maart 2017 166 p.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b306d64b7f40126b4284215becfe52a8
https://hdl.handle.net/2066/179116
https://hdl.handle.net/2066/179116
Autor:
Moonen, X.M.H., Douma, J.C.H.
Publikováno v:
Bijlagen: Commissie Vooronderzoek naar Geweld in de Jeugdzorg, 338-370
STARTPAGE=338;ENDPAGE=370;TITLE=Bijlagen
STARTPAGE=338;ENDPAGE=370;TITLE=Bijlagen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::ca321cd23bc0bd5b35896c21d32a25a6
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/haalbaarheid-onderzoek-naar-geweld-in-de-orthopedagogische-behandelcentra-voor-jongeren-met-een-licht-verstandelijke-beperking(60149b68-0e3d-471c-a4d0-abc1dcf1faf5).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/haalbaarheid-onderzoek-naar-geweld-in-de-orthopedagogische-behandelcentra-voor-jongeren-met-een-licht-verstandelijke-beperking(60149b68-0e3d-471c-a4d0-abc1dcf1faf5).html
Publikováno v:
de Ruiter, K P, Dekker, M C, Douma, J C H, Verhulst, F C & Koot, H M 2008, ' Development of parent-and teacher-reported emotional and behavioural problems in young people with intellectual disabilities: Does level of ID matter? ', Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, vol. 21, no. 1, pp. 70-80 . https://doi.org/10.1111/j.1468-3148.2007.00370.x
Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, 21(1), 70-80. Wiley
Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, 21(1), 70-80. Wiley
This study described similarities and differences in the 5-year stability and change of problem behaviour between youths attending schools for children with mild to borderline (MiID) versus moderate intellectual disabilities (MoID). A two-wave multip
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::851639cdd32a1260c8d3d6cb7006499b
https://research.vu.nl/en/publications/c63aa3af-71e7-4dfd-adf7-7a0b0a54d715
https://research.vu.nl/en/publications/c63aa3af-71e7-4dfd-adf7-7a0b0a54d715
Autor:
Douma, J.C.H.
Publikováno v:
Douma, J C H 2006, ' Mental health problems in youths with intellectual disability: Need for help and help-seeking ', PhD, Erasmus Universiteit Rotterdam .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b32d9c3008c773d41c5260c089e27f51
https://hdl.handle.net/1871.1/0866c402-67a7-4d03-8410-aa4978c4a0d7
https://hdl.handle.net/1871.1/0866c402-67a7-4d03-8410-aa4978c4a0d7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.