Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Doulay, F."'
Autor:
Roland S. Liblau, Jan Bauer, David Philippe, Philippe Aubert, A C Aubé, Julie Cabarrocas, J. P. Galmiche, Michel Neunlist, Doulay F
Publikováno v:
Gut. 55:630-637
Aims: The influence of enteric glia on the regulation of intestinal functions is unknown. Our aim was to determine the phenotype of enteric neurones in a model of glia alterations and the putative changes in intestinal motility and permeability. Meth
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Delamaire, E., Hoebler, C., Michel, C., Kaeffer, B., Alexandre-Gouabeau, M.C., Coupé, B., Amarger, V., Parnet, P., Poupeau, G., Rival, M., Doulay, F., Gritt, I., David, A., Pagniez, A., Lescure, J.L., Boquien, C.Y., Champ, M., Darmaun, D.
Publikováno v:
In Archives de pédiatrie 2008 15(5):1031-1031
Autor:
Michel, C., Bénard, C., Marc Lahaye, Formaglio, D., Kaeffer, B., Quemener, B., Bérot, S., Yvin, J. -C, Blottière, H. M., Cherbut, C., Blassel, C., Blat, S., Bonnet, C. Christian, Coutret, J., David, A. Ageǹs, Doulay, F., Kozlowski, F., Rival, M. Martine, Yu, Y. -O
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::302594534358542740792ed496cef5e8
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-0039136322&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-0039136322&partnerID=MN8TOARS
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.