Zobrazeno 1 - 10
of 452
pro vyhledávání: '"Dougherty K"'
Publikováno v:
Risk Management and Healthcare Policy, Vol Volume 16, Pp 2223-2235 (2023)
Ravi R Yadav,1 Mohammed A Mahyoub,1,2 Michael W Capriotti,1 Raul L Berio-Dorta,1 Kacie Dougherty,1 Ajit Shukla1 1Virtua Health, Marlton, NJ, USA; 2Systems Science and Industrial Engineering Department, Binghamton University, Binghamton, NY, USACorres
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a8c89e091abb4a569833b78ed03f6f5a
Publikováno v:
Eye and Brain, Vol 2014, Iss Supplement 1, Pp 113-120 (2014)
Alexander Maier,1 Michele A Cox,1 Kacie Dougherty,1 Brandon Moore,1 David A Leopold2 1Department of Psychology, College of Arts and Science, Vanderbilt University, Nashville, TN, USA; 2Section on Cognitive Neurophysiology and Imaging, National Instit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/65c861a0bdb34bfb96b32673dabe83db
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhao, M., Cevasco, M., Billard, H., DeVore, A., Milano, C., Sheikh, F., Genuardi, M., Blue, L., Dougherty, K., Marble, J., Kurcik, K., Hallman, M., Sharkoski, T.
Publikováno v:
In Journal of Heart and Lung Transplantation April 2024 43(4) Supplement:S394-S394
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dougherty, K., Callender, Claire
England and the United States provide a very interesting pairing as countries with many similarities, but also instructive dissimilarities, with respect to their policies for higher education access and success. We focus on five key policy strands: s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::4f5c8d97d77cc1570c7c4f2b1e1558cd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.