Zobrazeno 1 - 10
of 173
pro vyhledávání: '"Dougherty, JD"'
Autor:
Sanders, Stephan, Gockley, J, Willsey, AJ, Dong, S, Dougherty, JD, Constantino, JN, Sanders, SJ
Publikováno v:
Sanders, Stephan; Gockley, J; Willsey, AJ; Dong, S; Dougherty, JD; Constantino, JN; et al.(2015). The female protective effect in autism spectrum disorder is not mediated by a single genetic locus. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/4mr3450r
© 2015 Gockley et al.; licensee BioMed Central.Background: A 4:1 male to female sex bias has consistently been observed in autism spectrum disorder (ASD). Epidemiological and genetic studies suggest a female protective effect (FPE) may account for p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::c6c7259af4f7dc4ddf69def11d7ff762
http://www.escholarship.org/uc/item/4mr3450r
http://www.escholarship.org/uc/item/4mr3450r
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.