Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Doty, Nathan"'
Autor:
Doty, Nathan Daniel
Publikováno v:
Open Access Dissertations.
Supportive relationships with parents and peers are thought to be important in helping gay, lesbian, bisexual, or questioning youth cope with stressors related to their sexual identity. However, studies of same-sex attracted youth have yielded only m
Externí odkaz:
http://scholarlyrepository.miami.edu/oa_dissertations/255
Autor:
Doty, Nathan Daniel
Publikováno v:
The American Journal of Psychology, 1998 Jul 01. 111(2), 191-214.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1423486
Autor:
Trause, Danielle, Peterson, Sarah, Doty, Nathan, Liguori, Alyssa, Holmes, Katelyn, Kanzleiter, Linda, Mehta, Khanjan
Publikováno v:
In Procedia Engineering 2014 78:208-217
Autor:
Doty, Nathan Putnam
Thesis (M.B.A.)—Boston University
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/2144/24387
Publikováno v:
In Cognitive and Behavioral Practice 2010 17(1):37-44
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brand, Harrison, Pillalamarri, Vamsee, Collins, Ryan L., Eggert, Stacey, O’Dushlaine, Colm, Braaten, Ellen B., Stone, Matthew R., Chambert, Kimberly, Doty, Nathan D., Hanscom, Carrie, Rosenfeld, Jill A., Ditmars, Hillary, Blais, Jessica, Mills, Ryan, Lee, Charles, Gusella, James F., McCarroll, Steven, Smoller, Jordan W., Talkowski, Michael E., Doyle, Alysa E.
Publikováno v:
In The American Journal of Human Genetics 2 October 2014 95(4):454-461
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Coman, Drew C., Vuijk, Pieter J., Doty, Nathan, Samkavitz, Anna, Doyle, Alysa, Braaten, Ellen
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry October 2016 55(10) Supplement:S190-S191