Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Dospinescu, Nicoleta"'
This research investigates the antecedents of positive and negative electronic word-of-mouth (eWOM) propensity, as well as the impact of eWOM propensity on the intention to repurchase the product. Two types of eWOM predictors were considered: product
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2403.14717
Publikováno v:
Kybernetes, 2021, Vol. 51, Issue 13, pp. 1-17.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/K-03-2021-0197
Autor:
García-Machado, Juan José, Martínez Ávila, Minerva, Dospinescu, Nicoleta, Dospinescu, Octavian
Publikováno v:
Education & Information Technologies; Oct2024, Vol. 29 Issue 15, p20005-20029, 25p
Publikováno v:
Ecoforum. 8(1)
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1050917
Publikováno v:
Ecoforum. 7(1)
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1047987
Publikováno v:
Psihologija. 51(2):215-227
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=679996
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Argumenta Oeconomica. 2022, Vol. 48 Issue 1, p247-264. 18p.
Autor:
Anastasiei, Bogdan1 bogdan.anastasiei@feaa.uaic.ro, Dospinescu, Nicoleta1 dnicole@uaic.ro, Dospinescu, Octavian2 doctav@uaic.ro
Publikováno v:
Journal of Theoretical & Applied Electronic Commerce Research. Jul2021, Vol. 16 Issue 4, p992-1007. 16p.
Publikováno v:
Revista tinerilor economişti / Young Economists' Journal. (23):83-94
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=540687