Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Dosi Ifigeneia"'
Publikováno v:
Psychology of Language and Communication, Vol 27, Iss 1, Pp 463-487 (2023)
The current study investigated the depth of vocabulary knowledge (VK) through word definitions, examining the effect of word characteristics, breadth of VK, and verbal working memory (VWM). Forty children (11-12 years old) participated (12 Greek-Alba
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6d60d07f5bb6477a83d0f66411ea9258
Autor:
DOSI, Ifigeneia1 idosi@helit.duth.gr
Publikováno v:
Journal of Innovation in Psychology, Education & Didactics. 2020, Vol. 24 Issue 2, p179-188. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dosi, Ifigeneia
Publikováno v:
Selected papers on theoretical and applied linguistics; Τόμ. 23 (2019): ; 122-140
The present study examines the linguistic (i.e. grammatical aspect) and cognitive abilities of 8;0 to 8;9- year-old Greek-speaking children with Specific Language Impairment (SLI). Previous studies on Greek-speaking children with SLI have indicated t
Autor:
Dosi, Ifigeneia, Kamoura, Selini
Publikováno v:
Humanising Language Teaching; Feb2018, Vol. 20 Issue 1, p18-18, 1p