Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Doshi, Rupali K."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Opoku, Jenevieve, Doshi, Rupali K, Castel, Amanda D, Sorensen, Ian, Horberg, Michael, Allston, Adam, Kharfen, Michael, Greenberg, Alan E
Publikováno v:
JMIR Public Health and Surveillance, Vol 6, Iss 2, p e16061 (2020)
BackgroundHIV cohort studies have been used to assess health outcomes and inform the care and treatment of people living with HIV disease. However, there may be similarities and differences between cohort participants and the general population from
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5cef016e4db24f309b063ff23b360cd3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Doshi, Rupali K., Hull, Shawnika, Broun, Aaron, Boyani, Saanjh, Moch, Darryl!, Visconti, Adam J., Castel, Amanda D., Baral, Stefan, Colasanti, Jonathan, Rodriguez, Allan E., Jones, Joyce, Coffey, Susa, Monroe, Anne K.
Supplemental Material for Lessons learned from U.S. rapid antiretroviral therapy initiation programs by Rupali K. Doshi, Shawnika Hull, Aaron Broun, Saanjh Boyani, Darryl! Moch, Adam J. Visconti, Amanda D. Castel, Stefan Baral, Jonathan Colasanti, Al
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c61a82ea3bcfc0ab5263eac852201759
Publikováno v:
AIDS Care. Dec2019, Vol. 31 Issue 12, p1476-1483. 8p. 1 Chart, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.