Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Dorn, Michael Leverett"'
Autor:
Bergerson, Andrew Stuart, Logge, Thorsten, Carmona, Jude, Banks, Alexander, Spachek, Michael, Lutz, Amy, O'Brien, Meghan, Küther, Pascal, Jurkiewicz, Michelle, Dorn, Michael Leverett, Keaugh, Robert, Löhmann, Sophia
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::dcbe9fc8bb7ff07f05fa76b758ce4060
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
DORN, MICHAEL LEVERETT
Publikováno v:
Ephemera Journal; May2017, Vol. 19 Issue 3, p22-23, 2p, 2 Color Photographs, 1 Black and White Photograph
Publikováno v:
Medicine, Health Care & Philosophy; Mar2020, Vol. 23 Issue 1, p73-80, 8p
Publikováno v:
Isis: A Journal of the History of Science in Society; Dec2004 Supplement, Issue 95, p66-174, 109p
Autor:
Erlen, Jonathon
Publikováno v:
Journal of the History of Medicine & Allied Sciences; Apr2004, Vol. 59 Issue 2, p293-296, 4p
Dissertation/ Thesis
Autor:
Houser, Anne Marie
This dissertation focuses on an understudied population of people with severe and chronic skin disorders concerning their lived realities in mainstream and specialized settings. Little is known about the life experiences of this population that, beca
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/20.500.12613/1465
Dissertation/ Thesis
Autor:
Winheld, Joshua A.
This study focuses on how real estate developers in Philadelphia view their responsibility to build housing units that are accessible to people living with disabilities. It relies on data collected by interviewing major developers who build several d
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/20.500.12613/3835
Dissertation/ Thesis
Autor:
Mwembo, Lombe Mukalanga
This dissertation describes the educational experiences of Congolese immigrant families and their children attending Philadelphia K-12 schools. The objectives of the study were to explore the educational experiences, needs and expectations of Congole
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/20.500.12613/1982