Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Dorji, Kinley"'
Autor:
Dorji, Kinley
Rationale: The use of ultrasound as an adjuvant to conservative treatment for neck pain is common, but the evidence of its benefit remains unclear. Objective: To determine the effectiveness of ultrasound as an adjuvant to exercise or/and manual thera
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11375/24746
Publikováno v:
Abstract.
Thesis (M.Ed. (Education Management))--Mahidol University, 2007.
LICL has E-Thesis 0024 ; please contact computer services.
LICL has E-Thesis 0024 ; please contact computer services.
Autor:
Maraseni, Tek Narayan, Bhattarai, Nabin, Karky, Bhaskar Singh, Cadman, Timothy, Timalsina, Niroj, Bhandari, Trishna Singh, Apan, Armando, Ma, Hwan Ok, Rawat, R.S., Verma, Nemit, San, Su Mon, Oo, Thaung Naing, Dorji, Kinley, Dhungana, Sindhu, Poudel, Mohan
Publikováno v:
In Land Use Policy February 2019 81:750-761
Autor:
Dorji, Kinley1 (AUTHOR) kdorji5@myune.edu.au, Miller, Judith2 (AUTHOR), Wu, Shubiao1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Social Sciences (2076-0760). Dec2022, Vol. 11 Issue 12, p536. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dorji Kinley, Sushma Pradhan
Publikováno v:
Bhutan Journal of Research and Development. 11
This study is a cross-sectional study and finds out class participation as an essential indicator in elevating the performance of the students. It explored the factors affecting the degree of class participation and its effect on science performance.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.