Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Dorigoni, Alessia"'
Many daily purchase decisions, such as choosing the best deal, require the integration of various kinds of information. In most commercial scenarios the consumer has to manage and compare numerical information. The present study is driven by an impor
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/54290
Autor:
Dorigoni, Alessia
The works presented in this thesis are the result of the experiments conducted in the Cognitive and Experimental Economics Laboratory (CEEL) and in the Consumer Neuroscience Laboratory (NCLab) of the Economics and Management Department at the Univers
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/11572/368835
Publikováno v:
In Acta Psychologica June 2022 226
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.