Zobrazeno 1 - 10
of 309
pro vyhledávání: '"Dooley T"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dooley, T. Price
Publikováno v:
e-mentor. 70(3):73-78
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=611320
Autor:
Dooley, T. Price, Wang, Jun
Publikováno v:
e-mentor. 62(5):84-90
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=414444
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dooley, T.
ARCHAS Cultural Heritage Ltd was commissioned by WD Harley Ltd to undertake an archaeological evaluation in advance of proposed development at land adjacent Ruskie Burn, Thornhill, in Stirlingshire (centred NGR: NN 62517 00902). The client proposes t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c6ae9181f7069f36468f895755cceeba
Publikováno v:
In Marine and Petroleum Geology 2004 21(7):857-877
Publikováno v:
Journal of Mammalogy, 1976 Feb 01. 57(1), 189-191.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1379530
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aaten, Aaltje Berendina, Deprez, Johan, Roorda, Gerrit, Goedhart, Maarten, Dooley, T, Gueudet, G
Publikováno v:
Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME10, February 1-5, 2017), 1961-1968
STARTPAGE=1961;ENDPAGE=1968;TITLE=Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME10, February 1-5, 2017)
STARTPAGE=1961;ENDPAGE=1968;TITLE=Proceedings of the Tenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME10, February 1-5, 2017)
In this paper we investigate the extent to which the research framework on reasoning developed by Lithner (2008) is adequate for characterizing undergraduate students’ mathematical reasoning. We conducted a small number of individual task-based thi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::2989c354286cb172802040b74ae39780
https://research.rug.nl/en/publications/b403de20-cb24-42b2-986e-09d9e9958033
https://research.rug.nl/en/publications/b403de20-cb24-42b2-986e-09d9e9958033