Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Dooley, Annie"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The current study aims to investigate the various factors that influence the persuasive effects and individuals’ trust in fact-checking corrections, particularly the effects of the source of the fact-checking labels. In addition, we would like to e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f84fd9f558759c2e2abf92c890caa7ec
Autor:
PIEPENBURG, CLAUDIA, DOOLEY, ANNIE
Publikováno v:
New York Times. 11/20/2016, Vol. 166 Issue 57422, Sunday Business p6-6. 1/8p.