Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"Donnelly, Caitlin"'
The plant cortical microtubule array plays a role in the control of directional cell expansion, and the organization and dynamics of the array are subject to control by a variety of microtubule-associated proteins, many of which coordinate organizati
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2429/61385
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Donnelly, Caitlin
This thesis is a study of the relationship between school governance and school ethos in three primary schools of different management type in Northern Ireland (NI). It is primarily interested in the perceptions and experiences of governors and head
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.245805
Autor:
Donnelly, Caitlin
Publikováno v:
British Educational Research Journal, 2004 Apr 01. 30(2), 263-278.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1502224
Autor:
Donnelly, Caitlin
Publikováno v:
British Journal of Educational Studies, 2000 Jun 01. 48(2), 134-154.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1556001
Autor:
Reimer, Nils, Hughes, Joanne, Blaylock, Danielle, Donnelly, Caitlin, Wölfer, Ralf, Hewstone, Miles
Publikováno v:
Reimer, N K, Hughes, J, Blaylock, D, Donnelly, C, Wölfer, R & Hewstone, M 2021, ' Shared Education as a Contact-Based Intervention to Improve Intergroup Relations Among Adolescents in Postconflict Northern Ireland ', Developmental psychology . https://doi.org/10.1037/dev0001274
Reimer, N K, Hughes, J, Blaylock, D, Donnelly, C, Wölfer, R & Hewstone, M 2021, ' Shared Education as a Contact-Based Intervention to Improve Intergroup Relations Among Adolescents in Postconflict Northern Ireland ', Developmental Psychology, vol. 58, no. 1, pp. 193–208 . https://doi.org/10.1037/dev0001274
Reimer, N K, Hughes, J, Blaylock, D, Donnelly, C, Wölfer, R & Hewstone, M 2021, ' Shared Education as a Contact-Based Intervention to Improve Intergroup Relations Among Adolescents in Postconflict Northern Ireland ', Developmental Psychology, vol. 58, no. 1, pp. 193–208 . https://doi.org/10.1037/dev0001274
Past research has shown that intergroup contact can be a promising intervention to improve intergroup relations and that contact-based interventions might be most effective during adolescence. In post-conflict Northern Ireland, widespread residential
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Donnelly, Caitlin, Hughes, Joanne
Publikováno v:
Comparative Education, 2006 Nov 01. 42(4), 493-516.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/29727802
Autor:
Donnelly, Caitlin
Publikováno v:
Scope: Contemporary Research Topics (Art & Design); Sep2022, Issue 23, p10-17, 8p