Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Donnell, Anna"'
Autor:
Donnell, Anna M.
Inductively Coupled Plasma-Mass Spectrometry (ICP-MS) has been a cornerstone of elemental analysis for the past three decades. The field of metallomics has emerged as the study of metals and their use for growth and survival within biological organis
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Donnell, Anna1, Lewis, Stephanie1, Abraham, Sami1, Subramanian, Kavitha2, Figueroa, Julio1, Deepe, George2, Vonderheide, Anne1 anne.vonderheide@uc.edu
Publikováno v:
Analytical & Bioanalytical Chemistry. Oct2017, Vol. 409 Issue 26, p6163-6172. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nam, Julian, Briggs, Andrew, Layland, Jamie, Oldroyd, Keith, Curzen, Nick, Sood, Arvind, Kanarath Balachandran, Das, Raj, Junejo, Shahid, Eteiba, Hany, Petrie, Mark, Lindsay, Mitchell, Watkins, Stuart, Corbett, Simon, OâRourke, Brian, OâDonnell, Anna, Stewart, Andrew, Hannah, Andrew, McConnachie, Alex, Henderson, Robert, Berry, Colin
Additional file 1. Resource use.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::53d6b28a70b6be7c47c22185d1fc5435
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal on Centers for Teaching & Learning; 2018, Vol. 10 Issue 1, p3-23, 21p