Zobrazeno 1 - 10
of 92
pro vyhledávání: '"Donlon E"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Costello, Eamon ORCID: 0000-0002-2775-6006 , Nair, Binesh, Brown, Mark ORCID: 0000-0002-7927-6717 , Zhang, Jingjing ORCID: 0000-0002-0584-534X , Nic Giolla Mhichíl, Mairéad ORCID: 0000-0003-1885-6723 , Donlon, Enda ORCID: 0000-0003-2817-9033 and Lynn, Theo ORCID: 0000-0001-9284-7580 (2016) Social media #MOOC mentions: lessons for MOOC research from analysis of Twitter data. In: ASCILITE 2016, 28-30 Nov 2016, Adelaide, Australia.
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
There is a relative dearth of research into what is being said about MOOCs by users in social media, particularly through analysis of large datasets. In this paper we contribute to addressing this gap through an exploratory analysis of a Twitter data
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d2a3e9eb8757b30c8111855604363f88
http://doras.dcu.ie/21716/
http://doras.dcu.ie/21716/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.