Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Donlon, Enda"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Donlon, Enda
METIS (Mater Dei Education for Teaching Information System) is a custom-built online learning environment for teaching practice (TP) that has been developed in the context of a concurrent Initial Teacher Education (ITE) programme at the Mater Dei Ins
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.573024
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Donlon, Enda, King, Fiona
Publikováno v:
Impacting Education; 2024, Vol. 9 Issue 1, p55-62, 8p
Publikováno v:
Education Sciences; Sep2023, Vol. 13 Issue 9, p906, 11p
Autor:
Taggart, Samuel, Roulston, Stephen, Brown, Martin, Donlon, Enda, Cowan, Pamela, Farrell, Rachel, Campbell, Allison
Publikováno v:
Australasian Journal of Educational Technology; 2023, Vol. 39 Issue 3, p1-16, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Doyle, Audrey ORCID: 0000-0001-7731-6845 , Conroy Johnson, Marie, Donlon, Enda ORCID: 0000-0003-2817-9033 , McDonald, Elaine ORCID: 0000-0002-2816-5224 and Sexton, PJ (2021) The Role of the Teacher as Assessor: Developing Student Teacher’s Assessment Identity. The Role of the Teacher as Assessor: Developing Student Teacher’s Assessment Identity., 46 (12). pp. 52-68. ISSN 1835-517X
The closure of schools across the globe due to the Covid-19 pandemic had the potential to have a catastrophic impact on a fundamental pillar of initial teacher education: school placement. This paper maps a new “site” of professional practice for
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______119::9b8d0077dbdd9974c24887ea4c31b809
http://doras.dcu.ie/27236/
http://doras.dcu.ie/27236/
Publikováno v:
Brown, Mark ORCID: 0000-0002-7927-6717 , Costello, Eamon ORCID: 0000-0002-2775-6006 and Donlon, Enda ORCID: 0000-0003-2817-9033 (2021) Digital education as social practice: major trends shaping online learning futures. Rivista di Digital Politics, 3 . pp. 455-484. ISSN 2785-0072
This paper explores some of the major trends shaping the future of online learning. It asks, what might the future look like? While the paper does not set out to predict the future as the authors do not have a crystal ball, it does endeavour to provi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______119::741998e42d16217449ab1f5075349a2b
http://doras.dcu.ie/27134/
http://doras.dcu.ie/27134/
Autor:
Farrell, Orna, Brunton, James, Costello, Eamon, Donlon, Enda, Trevaskis, Samantha, Ni She, Caitriona, Eccles, Sinead
The aim of this evaluation report is to evaluate the pilot run of the #Openteach course in order to explore, understand and evaluate its impact on the professional learning experiences of the participants and to inform the iterative design process.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::68159d33e2a82b598d0a30d295487e79