Zobrazeno 1 - 10
of 159
pro vyhledávání: '"Donkin C"'
Autor:
Aczel, B., Szaszi, B., Nilsonne, G., van den Akker, O.R., Albers, C.J., van Assen, M.A., Bastiaansen, J.A., Benjamin, D., Boehm, U., Botvinik-Nezer, R., Bringmann, L.F., Busch, N.A., Caruyer, E., Cataldo, A.M., Cowan, N., Delios, A., van Dongen, N.N.N., Donkin, C., van Doorn, J.B., Dreber, A., Dutilh, G., Egan, G.F., Gernsbacher, M.A., Hoekstra, R., Hoffmann, S., Holzmeister, F., Huber, J., Johannesson, M., Jonas, K.J., Kindel, A.T., Kirchler, M., Kunkels, Y.K., Lindsay, D.S., Mangin, J.F., Matzke, D., Munafo, M.R., Newell, B.R., Nosek, B.A., Poldrack, R.A., van Ravenzwaaij, D., Rieskamp, J., Salganik, M.J., Sarafoglou, A., Schonberg, T., Schweinsberg, M., Shanks, D., Silberzahn, R., Simons, D.J., Spellman, B.A., St-Jean, S.
Publikováno v:
Elife, 10:e72185. eLife Sciences Publications, Ltd
Any large dataset can be analyzed in a number of ways, and it is possible that the use of different analysis strategies will lead to different results and conclusions. One way to assess whether the results obtained depend on the analysis strategy cho
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::d01d437fe44d49b50dc274eddaf74239
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/d70b5d9a-1c92-4b89-98ed-584d72e37340
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/d70b5d9a-1c92-4b89-98ed-584d72e37340
Interruptions are a regular part of daily life. As such, most people have many rules-of-thumbs they can use to deal with the consequences of such disruption. Here, we highlight a type of environment in which the typical approaches for dealing with in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::552c4a12a9079e428a6ef043f246fedf
https://doi.org/10.31234/osf.io/v8m5p
https://doi.org/10.31234/osf.io/v8m5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dutilh, G., Annis, J., Brown, S.D., Cassey, P., Evans, N.J., Grasman, R.P.P.P.P., Hawkins, G.E., Heathcote, A., Holmes, W.R., Krypotos, A.M., Kupitz, C.N., Leite, F.P., Lerche, V., Lin, Y.S., Logan, G.D., Palmeri, T.J., Starns, J.J., Trueblood, J.S., Van Maanen, L., Van Ravenzwaaij, D., Vandekerckhove, J., Visser, I., Voss, A., White, C.N., Wiecki, T.V., Rieskamp, J., Donkin, C., Leerstoel Engelhard, Experimental psychopathology
Publikováno v:
Psychonomic Bulletin and Review, 26(4). SPRINGER
Psychonomic Bulletin & Review, 26(4), 1051-1069. Springer New York
Psychonomic Bulletin and Review, 26(4), 1051. Springer New York
Dutilh, G; Annis, J; Brown, SD; Cassey, P; Evans, NJ; Grasman, RPPP; et al.(2018). The Quality of Response Time Data Inference: A Blinded, Collaborative Assessment of the Validity of Cognitive Models.. Psychonomic bulletin & review. doi: 10.3758/s13423-017-1417-2. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/42b6t27x
Psychonomic bulletin & review, vol 26, iss 4
Psychonomic Bulletin & Review
Psychonomic Bulletin & Review, 26(4), 1051-1069. Springer New York
Psychonomic Bulletin and Review, 26(4), 1051. Springer New York
Dutilh, G; Annis, J; Brown, SD; Cassey, P; Evans, NJ; Grasman, RPPP; et al.(2018). The Quality of Response Time Data Inference: A Blinded, Collaborative Assessment of the Validity of Cognitive Models.. Psychonomic bulletin & review. doi: 10.3758/s13423-017-1417-2. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/42b6t27x
Psychonomic bulletin & review, vol 26, iss 4
Psychonomic Bulletin & Review
Most data analyses rely on models. To complement statistical models, psychologists have developed cognitive models, which translate observed variables into psychologically interesting constructs. Response time models, in particular, assume that respo
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.