Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Donker, Erik M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Donker, Erik M.1,2 (AUTHOR) e.donker@amsterdamumc.nl, Bet, Pierre3 (AUTHOR), Nurmohamed, Azam4 (AUTHOR), Serné, Erik5 (AUTHOR), Burchell, George Louis6 (AUTHOR), Friedman, Allon N.7 (AUTHOR), Bouquegneau, Antoine8 (AUTHOR), Lemoine, Sandrine9 (AUTHOR), Ebert, Natalie10 (AUTHOR), Cirillo, Massimo11 (AUTHOR), van Agtmael, Michiel A.1,2 (AUTHOR), Bartelink, Imke H.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
CTS: Clinical & Translational Science. Sep2022, Vol. 15 Issue 9, p2206-2217. 12p.
Autor:
Donker, Erik M., Spitaleri Timpone, Pietro, Brinkman, David J., Richir, Milan C., Papaioannidou, Paraskevi, Likic, Robert, Sanz, Emilio J., Christiaens, Thierry, Costa, João N., De Ponti, Fabrizio, Gatti, Milo, Böttiger, Ylva, Kramers, Cornelis, Pandit, Rahul, van Agtmael, Michiel A., Tichelaar, Jelle, Jorens, Philippe, Stavreva, Galya, Kostadinova, Ivanka, Atanasova, Ivanka
Publikováno v:
Clinical Pharmacology & Therapeutics; Mar2024, Vol. 115 Issue 3, p515-524, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Diabetology; Dec2023, Vol. 4 Issue 4, p499-506, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pharmacotherapy Education working group of the Dutch Society for Clinical Pharmacology & Biopharmacy and its affiliated Dutch Network of Clinical Pharmacology Teachers, Donker, Erik M, Pandit, Rahul, Poleij, Merel C S, Brinkman, David J, van Agtmael, Michiel A, van Rosse, Floor, Dumont, Glenn, Kramers, Cornelis, Atiqi, Roya, Richir, Milan C, van Smeden, Jeroen, Hessel, Marleen H M, Janssen, Ben J, Knol, Wilma, Tichelaar, Jelle, Bravenboer, Bert
Publikováno v:
British Journal of Clinical Pharmacology, 89, 4, pp. 1431-1451
British Journal of Clinical Pharmacology, 89(4), 1431-1451. Wiley-Blackwell Publishing Ltd
British Journal of Clinical Pharmacology. Wiley-Blackwell
British Journal of Clinical Pharmacology, 89, 1431-1451
the Pharmacotherapy Education working group of the Dutch Society for Clinical Pharmacology & Biopharmacy and its affiliated Dutch Network of Clinical Pharmacology Teachers 2022, ' The Dutch list of essential drugs for undergraduate medical education : A modified Delphi study ', British Journal of Clinical Pharmacology . https://doi.org/10.1111/bcp.15606
British Journal of Clinical Pharmacology, 89(4), 1431-1451. Wiley
British Journal of Clinical Pharmacology. Wiley
British Journal of Clinical Pharmacology, 89(4), 1431-1451. Wiley-Blackwell Publishing Ltd
British Journal of Clinical Pharmacology. Wiley-Blackwell
British Journal of Clinical Pharmacology, 89, 1431-1451
the Pharmacotherapy Education working group of the Dutch Society for Clinical Pharmacology & Biopharmacy and its affiliated Dutch Network of Clinical Pharmacology Teachers 2022, ' The Dutch list of essential drugs for undergraduate medical education : A modified Delphi study ', British Journal of Clinical Pharmacology . https://doi.org/10.1111/bcp.15606
British Journal of Clinical Pharmacology, 89(4), 1431-1451. Wiley
British Journal of Clinical Pharmacology. Wiley
Contains fulltext : 290940.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) AIMS: Prescribing errors among junior doctors are common in clinical practice because many lack prescribing competence after graduation. This is in part due to inadequate education
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::fbd8ee490190408b22a5ff3677447a54
https://repository.ubn.ru.nl/handle/2066/290940
https://repository.ubn.ru.nl/handle/2066/290940