Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Dong, Xiaozhou"'
Autor:
Jin, Qiuyue, Zhou, Xiaohui, Niu, Xiaomin, Ping, Canqi, Dong, Xiaozhou, Duan, Danyu, Wang, Rongrong, Chen, Yi, Pan, Fei, Yang, Fan, Yang, Xihua, Zhang, Guoshun, Wang, Ruili, Zhang, Shuqiu, Ren, Guolian
Publikováno v:
In Colloids and Surfaces B: Biointerfaces September 2024 241
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2020 174:720-728
Publikováno v:
In Optics Communications 1 March 2018 410:782-786
Publikováno v:
In Sensors and Actuators: B. Chemical February 2018 255 Part 3:2614-2620
Publikováno v:
In Optik - International Journal for Light and Electron Optics August 2017 142:608-614
Autor:
Dong Xiaozhou
Publikováno v:
Journal of Contemporary Marketing Science. 2:196-216
Purpose The purpose of this paper is to initially use a stochastic model to fit data of customer behavior stickiness and customer value, then estimate the corresponding parameters and use Bayesian rule to calculate its mathematical expectation. Desig
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.