Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Donegan, Rachel E."'
Autor:
Donegan, Rachel E.1 (AUTHOR) rachel.e.donegan@vanderbilt.edu, Fluhler, Sally K.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Teaching Exceptional Children. Sep/Oct2024, Vol. 57 Issue 1, p66-75. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Donegan, Rachel E.1 (AUTHOR) rachel.e.donegan@vanderbilt.edu, Wanzek, Jeanne1 (AUTHOR), Al Otaiba, Stephanie2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Learning Disabilities Research & Practice (Wiley-Blackwell). May2020, Vol. 35 Issue 2, p62-71. 10p. 6 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Donegan, Rachel E., Wanzek, Jeanne
Publikováno v:
Reading & Writing; Oct2021, Vol. 34 Issue 8, p1979-1983, 5p
Autor:
Austin, Christy R., Wanzek, Jeanne, Scammacca, Nancy K., Vaughn, Sharon, Gesel, Samantha A., Donegan, Rachel E., Engelmann, Morgan L.
Supplemental material, Quality_Meta_Supplementary_Figures for The Relationship Between Study Quality and the Effects of Supplemental Reading Interventions: A Meta-Analysis by Christy R. Austin, Jeanne Wanzek, Nancy K. Scammacca, Sharon Vaughn, Samant
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::64e5db0b5c0a3b55254d8b60ce5d1b92
Autor:
Austin, Christy R., Wanzek, Jeanne, Scammacca, Nancy K., Vaughn, Sharon, Gesel, Samantha A., Donegan, Rachel E., Engelmann, Morgan L.
Supplemental material, Supplemental_Meta_References for The Relationship Between Study Quality and the Effects of Supplemental Reading Interventions: A Meta-Analysis by Christy R. Austin, Jeanne Wanzek, Nancy K. Scammacca, Sharon Vaughn, Samantha A.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::48ec0821b1dca550b6a11215454e3b9c