Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Donaghue, Helen"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Donaghue, Helen
Identity influences the practice of English language teachers and supervisors, their professional development and their ability to incorporate innovation and change. Talk during post observation feedback meetings provides participants with opportunit
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.690645
Autor:
DONAGHUE, HELEN
Publikováno v:
The Modern Language Journal, 2020 Jul 01. 104(2), 401-417.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45286669
Autor:
Taylor, Carol A. *, Gannon, Susanne, Adams, Gill, Donaghue, Helen, Hannam-Swain, Stephanie, Harris-Evans, Jean, Healey, Joan, Moore, Patricia
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2020 99
Autor:
Gannon, Susanne, Taylor, Carol, Adams, Gill, Donaghue, Helen, Hannam-Swain, Stephanie, Harris-Evans, Jean, Healey, Joan, Moore, Patricia
Publikováno v:
In Emotion, Space and Society May 2019 31:48-55
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Donaghue, Helen
Publikováno v:
In Journal of Pragmatics October 2018 135:101-116
Autor:
Donaghue, Helen1 h.donaghue@shu.ac.uk
Publikováno v:
Journal of Politeness Research: Language, Behavior, Culture. Feb2022, Vol. 18 Issue 1, p37-62. 26p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of University Teaching & Learning Practice; 2023, Vol. 20 Issue 5, preceding p1-19, 19p