Zobrazeno 1 - 10
of 401
pro vyhledávání: '"Dona, E."'
Autor:
Richard J, Caselli, Yinghua, Chen, Kewei, Chen, Robert J, Bauer, Dona E C, Locke, Bryan K, Woodruff
Publikováno v:
J Alzheimers Dis
Background: Older age is a major risk factor for severe COVID-19 disease which has been associated with a variety of neurologic complications, both acutely and chronically. Objective: We sought to determine whether milder COVID-19 disease in older vu
Publikováno v:
Brain Sciences, Vol 11, Iss 10, p 1306 (2021)
Although recent studies have explored the potential of multidomain brain health programs, there is a dearth of literature on operationalizing this research to create a clinical treatment program specifically for subjective cognitive decline (SCD). Pa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/17ee82a08dde43d6aefa08fe83e8840f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leslie C. Baxter, Martin Limback‐Stokin, K. Jakob Patten, Alejandra Cabello Arreola, Dona E. C. Locke, Leland Hu, Yuxiang Zhou, Richard J. Caselli
Publikováno v:
Alzheimer's & Dementia.
Autor:
Baxter, Leslie C., Limback‐Stokin, Martin, Patten, K. Jakob, Arreola, Alejandra Cabello, Locke, Dona E. C., Hu, Leland, Zhou, Yuxiang, Caselli, Richard J.
Publikováno v:
Alzheimer's & Dementia: The Journal of the Alzheimer's Association; Sep2023, Vol. 19 Issue 9, p3806-3814, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Arjwa: Jurnal Psikologi. 1:85-96
Penelitian ini bertujuan untuk menguji hubungan body mass index (BMI) dan subjective well-being pada remaja putri. Responden dalam penelitian ini berjumlah 146 responden. Teknik sampling yang digunakan dalam penelitian ini adalah purposive sampling d
Publikováno v:
Alzheimer's & Dementia. 18
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.