Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"Domoney, Jill"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders Reports 15 December 2020 2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hughes, Elizabeth, Domoney, Jill, Knights, Nicky, Price, Holly, Rutsito, Sibongile, Stefanidou, Theodora, Majeed-Ariss, Rabiya, Papamichail, Alexandra, Ariss, Steven, Gilchrist, Gail, Hunter, Rachael, Kendal, Sarah, Lloyd-Evans, Brynmor, Lucock, Mike, Maxted, Fay, Shallcross, Rebekah, Tocque, Karen, Trevillion, Kylee
Publikováno v:
Health & Social Care Delivery Research (HSDR); Nov2023, Vol. 11 Issue 21, pv-117, 122p
Autor:
Forbes, Camilla, Alderson, Hayley, Domoney, Jill, Papamichail, Alexandra, Berry, Vashti, McGovern, Ruth, Sevdalis, Nick, Rankin, Judith, Newburn, Mary, Healey, Andy, Easter, Abigail, Heslin, Margaret, Feder, Gene, Hudson, Kristian, Wilson, Claire A., Melendez-Torres, G. J., Howard, Louise M., Trevillion, Kylee
Additional file 1.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::50ac27277b72180f0138ebdc83fa1b83
Autor:
Domoney, Jill1 (AUTHOR) Jill.domoney@kcl.ac.uk, Trevillion, Kylee1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Infant Mental Health Journal. Mar2021, Vol. 42 Issue 2, p206-221. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental Material, sj-pdf-1-ijq-10.1177_16094069211047818 for Documentary Analysis Within a Realist Evaluation: Recommendations From a Study of Sexual Assault Referral Centres by Holly Price, Jill Domoney, Steven Ariss, Elizabeth Hughes and Kylee
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::742bdda3bcc48804c047de98f88dbe20
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.