Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Domain-general predictors"'
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 9, Pp e29831- (2024)
Mathematics teaching strategies have a positive impact on learning. However, there is a lack of studies on non-traditional approaches to early mathematics education in the specialized scientific literature. In this theoretical framework, a study to c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ea0a598e54194ee68198b41f5c2cb774
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.