Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Domínguez-Saldaña A"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Martínez-Periñán, Emiliano, Domínguez-Saldaña, Aitor, Villa-Manso, Ana M., Gutiérrez-Sánchez, Cristina, Revenga-Parra, Mónica, Mateo-Martí, Eva, Pariente, Félix, Lorenzo, Encarnación
Publikováno v:
In Sensors and Actuators: B. Chemical 1 January 2023 374
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Martínez Periñán, Emiliano, Domínguez Saldaña, Aitor, Villa Manso, Ana M., Gutiérrez Sánchez, María Cristina, Revenga Parra, Mónica, Mateo Martí, Eva, Pariente Alonso, Félix, Lorenzo Abad, Encarnación
Carbon nanodots modified with azure A (AA-CDs) have been synthesized and applied as redox mediator of bioelectrocatalytic reactions. A deep characterization of AA-CDs nanomaterial has been carried out, proving the covalent attachment of azure A molec
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8e687108ffcd29ab0cb87715bb33fc23
https://hdl.handle.net/10486/705224
https://hdl.handle.net/10486/705224
Publikováno v:
International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), Vol 15, Iss 15, Pp 94-109 (2020)
The virtual worlds in the educational environment, have opened new possibilities to innovation in the teaching-learning process, where the flexibility of access to information inside or outside the classroom through an avatar, tends to a paradigm shi
Autor:
Emiliano Martínez-Periñán, Aitor Domínguez-Saldaña, Ana M. Villa-Manso, Cristina Gutierrez-Sanchez, Mónica Revenga-Parra, Eva Mateo-Martí, Félix Pariente, maria Encarnacion Lorenzo
Publikováno v:
SSRN Electronic Journal.