Zobrazeno 1 - 10
of 497
pro vyhledávání: '"Domènech, I."'
Publikováno v:
Midas: Museus e Estudos Interdisciplinares, Vol 18 (2024)
In the last two decades, the identification, documentation, enhancement and protection of places of memory has intensified in Catalonia (Spain), with a semiotics and discourse that demands a gender perspective, in line with the projects carried out i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7f5b59218fb84b129d160bf0edc2fa1b
Autor:
Gemma Domènech i Casadevall
Publikováno v:
Midas: Museus e Estudos Interdisciplinares, Vol 16 (2023)
Warfare and social revolutions are probably the greatest cause of heritage loss, and the Spanish Civil War (1936-1939) was no exception. Along with the destruction, there was an enormous work of protection led by the government of the Republic, and t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d342d852833d4b0b84b0a7402bc6aa1c
Autor:
Salvador Domènech i Domènech
Publikováno v:
Educació i Història: Revista d'Història de l'Educació, Iss 40 (2023)
El mètode de la doctora Maria Montessori va deixar una profunda i rica petjada educativa i renovadora a la ciutat de Barcelona abans del règim franquista (1939). Un sistema actiu, alegre, lúdic, coeducatiu, de base científica, en què el protagon
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/59f3b7ed29b449c28f7fa1015a798076
Publikováno v:
In Ecological Engineering 1 August 2020 155
Autor:
Zubelzu, S., Rodríguez-Sinobas, L., Andrés-Domenech, I., Castillo-Rodríguez, J.T., Perales-Momparler, S.
Publikováno v:
In Science of the Total Environment 1 May 2019 663:133-143
Autor:
Ten-Doménech, I., Martínez-Pérez-Cejuela, H., Simó-Alfonso, E.F., Torres-Cartas, S., Meseguer-Lloret, S., Herrero-Martínez, J.M.
Publikováno v:
In Talanta 1 April 2018 180:162-167
Autor:
Salvador Domènech i Domènech
Publikováno v:
Educació i Història: Revista d'Història de l'Educació, Iss 33 (2019)
El mestre Enric Gibert i Camins va dur a terme una de les maneres més paradigmàtiques de fer entendre a l’alumnat –de manera renovadora– què significa la guerra i les seves conseqüències horroroses portant el seu grup classe de l’Escola
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6000b9661e604a8f88097e9167fa6534
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gangoiti, G., Sáez de Cámara, E., Gómez-Domenech, I., Alonso, L., Navazo, M., Iza, J., García, J.A., Millán, M.M.
Publikováno v:
In Journal of Hydrology October 2015 529 Part 3:696-710