Zobrazeno 1 - 10
of 332
pro vyhledávání: '"Dolmans, Diana H. J. M."'
Publikováno v:
GMS Zeitschrift für Medizinische Ausbildung, Vol 27, Iss 2, p Doc34 (2010)
[english] Medical education research has changed over the years from merely descriptive studies towards justification or curriculum comparison studies and, nowadays, towards a slow introduction of more clarification studies. In clarification studies
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b56fdfacd5ab45d382a428e10a859fbb
Publikováno v:
Education & Information Technologies; Oct2024, Vol. 29 Issue 14, p18561-18589, 29p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Medical Teacher. Aug2022, Vol. 44 Issue 8, p866-871. 6p.
Publikováno v:
Advances in Health Sciences Education, 27. Springer, Cham
In this editorial, three Advances in Health Sciences Education editors argue for the importance and impact of adaptive expertise on the future of health professions education and work. They present a sample of the broad range of theory-informed resea
Publikováno v:
Health Professions Education, 9(1). King Saud bin Abdulaziz University
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::d51368294182995e4b489413b12e4710
https://pure.eur.nl/en/publications/56b4e2eb-fda7-4d94-87b4-f6f6e6388201
https://pure.eur.nl/en/publications/56b4e2eb-fda7-4d94-87b4-f6f6e6388201
Autor:
Van Blankenstein, Floris M., Dolmans, Diana H. J. M., Van der Vleuten, Cees P. M., Schmidt, Henk G.
Publikováno v:
Instructional Science, 2013 Jul 01. 41(4), 729-744.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43575169
The relationship between students' small group activities, time spent on self-study, and achievement
Publikováno v:
Higher Education, 2012 Sep 01. 64(3), 385-397.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23256470
Autor:
van Blankenstein, Floris M., Dolmans, Diana H. J. M., van der Vleuten, Cees P. M., Schmidt, Henk G.
Publikováno v:
Instructional Science, 2011 Mar 01. 39(2), 189-204.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23882854
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.