Zobrazeno 1 - 10
of 339
pro vyhledávání: '"Dolan, LM"'
Autor:
Roberts, AJ, Taplin, CE, Isom, S, Divers, J, Saydah, S, Jensen, ET, Mayer‐Davis, EJ, Reid, LA, Liese, AD, Dolan, LM, Dabelea, D, Lawrence, JM, Pihoker, C
Publikováno v:
Pediatric Diabetes; Nov2020, Vol. 21 Issue 7, p1277-1284, 8p
Autor:
Dolan Lm, Francine R. Kaufman, Chase Hp, Desmond A. Schatz, David Cuthbertson, Darrell M. Wilson, Jeffrey P. Krischer, Joseph I. Wolfsdorf, Neil H. White
Publikováno v:
The Journal of Pediatrics. 138:244-249
To determine the relationship between first-phase (1 minute + 3 minutes) insulin production during the intravenous glucose tolerance test (IV-GTT) and risk factors for developing type 1 diabetes.Relatives of persons with type 1 diabetes (n = 59,600)
Autor:
Hood, Korey, Hilliard, ME, Lawrence, JM, Modi, AC, Anderson, A, Crume, T, Dolan, LM, Merchant, AT, Yi-Frazier, JP, Hood, KK
Publikováno v:
Hood, Korey; Hilliard, ME; Lawrence, JM; Modi, AC; Anderson, A; Crume, T; et al.(2013). Identification of minimal clinically important difference scores of the PedsQL in children, adolescents, and young adults with type 1 and type 2 diabetes. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/0jx4f93v
OBJECTIVE - To establish minimal clinically important difference (MCID) scores representing the smallest detectable change in quality of life (QOL), using the Pediatric Quality of Life Inventory (PedsQL) Generic Core and Diabetes Module among youth w
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::ec28d02c50793de61cf7b2a3b6a40375
http://www.escholarship.org/uc/item/0jx4f93v
http://www.escholarship.org/uc/item/0jx4f93v
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.