Zobrazeno 1 - 10
of 88
pro vyhledávání: '"Dohle, Marco"'
Autor:
Kelm, Ole1 (AUTHOR) ole.kelm@hhu.de, Dohle, Marco1 (AUTHOR), Friess, Dennis1 (AUTHOR), Vowe, Gerhard1 (AUTHOR), Ziegele, Marc1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Broadcasting & Electronic Media. Oct2024, Vol. 68 Issue 4, p519-537. 19p.
Publikováno v:
Journalism Practice; Sep2024, Vol. 18 Issue 7, p1811-1829, 19p
Publikováno v:
Social Media + Society, 5, 2, 1-12
The growing importance of social media in the political arena seems to be in line with the mediatization of politics thesis, which states that mediated communication is becoming more important in politics and increasingly influences political process
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/70844
According to the third-person effect or the influence of presumed media influence approach, the presumption that the media has strong effects on other people can affect individuals’ attitudes and behavior. For instance, if people believe in strong
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::926c4e09045ec0f0cdd34ebb2e86f6c7
Publikováno v:
Zeitschrift für Politik, 2014 Dec 01. 61(4), 414-436.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24229235
Autor:
Dohle, Marco, Bernhard, Uli
Publikováno v:
Zeitschrift für Parlamentsfragen, 2014 Jan 01. 45(4), 763-774.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24243459
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Zeitschrift für Parlamentsfragen, 2012 Jan 01. 43(2), 376-388.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24241052
Autor:
Vowe, Gerhard, Dohle, Marco
Publikováno v:
Politische Vierteljahresschrift, 2007 Jun 01. 48(2), 338-359.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24200168