Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Dogan, Oguzhan"'
Autor:
Dogan, Oguzhan
The purpose of this study was to trace the reflections of critical issues, such as neo-liberalism, cultural differences based on social class, gender stereotyping, and nationalism in the elementary mathematics education in Turkey. Critical discourse
Externí odkaz:
http://etd.lib.metu.edu.tr/upload/12614470/index.pdf
Autor:
Dogan, Oguzhan
Nowadays, assessing software quality and making predictions about the software are not possible. Software metrics are useful tools for assessing software quality and for making predictions. But currently the interpretation of the measured values is b
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:vxu:diva-2406
Autor:
Dogan, Oguzhan
The purpose of this study is to interpret observations of three 6th grade elementary mathematics classrooms throughout a unit in detail. Specifically, this study examined the patterns and traditions related with teaching practices in the context of t
Externí odkaz:
http://etd.lib.metu.edu.tr/upload/12607985/index.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Fuel May 2012 95:340-346
Autor:
Doğan, Oğuzhan
Publikováno v:
In Fuel 2011 90(7):2467-2472
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
CERME 11
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Utrecht University, Feb 2019, Utrecht, Netherlands
www.cerme11.org
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Utrecht University, Feb 2019, Utrecht, Netherlands
www.cerme11.org
International audience; The aim of this study was to investigate the effects of a faculty-school collaboration program on preservice mathematics teachers’ professional knowledge and skills. Seven preservice teachers worked with a group of students
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::94c46a8cca58dd59f3830d1f7aac1420
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02430476
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02430476