Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Doctor decision-making"'
Autor:
Ben Young, Andrew W. Fogarty, Rob Skelly, Dominick Shaw, Nigel Sturrock, Mark Norwood, Peter Thurley, Sarah Lewis, Tessa Langley, Jo Cranwell
Publikováno v:
BMC Medical Informatics and Decision Making, Vol 20, Iss 1, Pp 1-10 (2020)
Abstract Background Avoidable use of diagnostic tests can both harm patients and increase the cost of healthcare. Nudge-type educational interventions have potential to modify clinician behaviour while respecting clinical autonomy and responsibility,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/87250625ab1a4f1c96ff01a51693b115
Autor:
Peter Thurley, Nigel D. C. Sturrock, Tessa Langley, Rob Skelly, Andrew W. Fogarty, Jo Cranwell, Dominick E. Shaw, Ben Young, Sarah Lewis, Mark Norwood
Publikováno v:
BMC Medical Informatics and Decision Making
BMC Medical Informatics and Decision Making, Vol 20, Iss 1, Pp 1-10 (2020)
Young, B, Fogarty, A, Thurley, P, Shaw, D, Lewis, S, Skelly, R, Langley, T E, Norwood, M, Sturrock, N & Cranwell, J 2020, ' Hospital doctors' attitudes to brief educational messages that aim to modify diagnostic test requests : A qualitative study ', BMC Medical Informatics and Decision Making, vol. 20, no. 1, 80, pp. 80 . https://doi.org/10.1186/s12911-020-1087-2
BMC Medical Informatics and Decision Making, Vol 20, Iss 1, Pp 1-10 (2020)
Young, B, Fogarty, A, Thurley, P, Shaw, D, Lewis, S, Skelly, R, Langley, T E, Norwood, M, Sturrock, N & Cranwell, J 2020, ' Hospital doctors' attitudes to brief educational messages that aim to modify diagnostic test requests : A qualitative study ', BMC Medical Informatics and Decision Making, vol. 20, no. 1, 80, pp. 80 . https://doi.org/10.1186/s12911-020-1087-2
BackgroundAvoidable use of diagnostic tests can both harm patients and increase the cost of healthcare. Nudge-type educational interventions have potential to modify clinician behaviour while respecting clinical autonomy and responsibility, but there
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.