Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"Docherty, S.J."'
Autor:
Harlaar, N., Meaburn, Emma L., Hayiou-Thomas, M.E., Davis, O.S.P., Docherty, S.J., Hanscombe, K.B., Haworth, C., Price, T.S, Trzaskowski, M., Dale, P., Plomin, R.
Purpose: We have previously shown that individual differences in measures of receptive language ability at age 12 are highly heritable. The current study attempted to identify some of the genes responsible for the heritability of receptive language a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::18377b6060ef79bb1a0b405435f4e13b
https://eprints.bbk.ac.uk/id/eprint/6720/2/6720.pdf
https://eprints.bbk.ac.uk/id/eprint/6720/2/6720.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.