Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Doble, Maree"'
Publikováno v:
Journal of Deaf Studies & Deaf Education; Oct2024, Vol. 29 Issue 4, p456-466, 11p
Autor:
Doble, Maree.
Publikováno v:
Connect to full text.
Thesis (Ph. D.)--University of Sydney, 2006.
Title from title screen (viewed 19 Dec. 2006). Submitted in fulfilment of the requirements for the degree of Doctor of Philosophy to the School of Communication Sciences and Disorders, Faculty of Heal
Title from title screen (viewed 19 Dec. 2006). Submitted in fulfilment of the requirements for the degree of Doctor of Philosophy to the School of Communication Sciences and Disorders, Faculty of Heal
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2123/1220
Autor:
Doble, Maree G
Doctor of Philosophy (PhD)
An in-depth, longitudinal study of the speech and oral language development of eight infants with a profound hearing loss who receive early interventions focused on developing their auditory, speech and oral language c
An in-depth, longitudinal study of the speech and oral language development of eight infants with a profound hearing loss who receive early interventions focused on developing their auditory, speech and oral language c
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2123/1220
Publikováno v:
In International Journal of Pediatric Otorhinolaryngology January 2020 128
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Journal of Pediatric Otorhinolaryngology October 2014 78(10):1716-1725
This scoping review will be conducted in line with the framework proposed by Arksey & O'Malley (2005) and reported in line with the PRISMA-ScR guidelines (Tricco et al., 2018). The PI(C)O question to be answered is: "How do the CONVERSATION AND PRAGM
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f3dd9583e4d0076006280bc8d8185894
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Purpose: This study aimed to provide detailed descriptive information about the speech of a heterogeneous cohort of children with autism spectrum disorder (ASD) and to explore whether subgroups exist based on this detailed speech data. High rates of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::55d3c2df8f73dad49e632d3dc0cecfbd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.