Zobrazeno 1 - 10
of 579 134
pro vyhledávání: '"Do HE"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Margret Seyboth, Frank Domahs
Publikováno v:
Journal of Psycholinguistic Research.
In many languages, grammatical gender is an inherent property of nouns and, as such, forms a basis for agreement relations between nouns and their dependent elements (e.g., adjectives, determiners). Mental gender representation is traditionally assum
Autor:
Sobrinho Neto, José Cavalcanti1 netojcavalcanti@gmail.com, Firmino da Silva, Fernando2,3,4 fernando.milanni@gmail.com
Publikováno v:
Estudos em Jornalismo e Mídia. jul-deZ2017, Vol. 14 Issue 2, p189-201. 13p.
Publikováno v:
Inside the Pentagon, 1992 Jan 01. 8(2), 16-16.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43995307
Autor:
Pemberton, Gayle
Publikováno v:
The Threepenny Review, 1991 Apr 01(45), 35-36.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4383981
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
John Tropman
Publikováno v:
Advances in Social Science and Culture. 2:p39
Social good has been defined as “services or products that promote human well-being on a large scale.” While there seems to be agreement about the definitional “space” of social good, concepts of social action, social justice, and social impa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Vodoprivreda
In this paper, a novel data assimilation method for operational reservoir management on the Danube river section between Novi Sad and Iron Gate I is presented. The proposed data assimilation method allows discharges of river flow simulation model to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4693::45fcd22fd9e27076a6222e0eb4d29d28
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_grafar_820
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_grafar_820
Autor:
Rebecca Reynolds, Catherine Speight
Publikováno v:
Art, Design & Communication in Higher Education. 7:185-193
There is a lack of collaboration between universities and museums in supporting design students’ learning and a corresponding lack of targeted learning resources. This paper focuses on the ‘iGuides from StreetAccess’ project, which has involved