Zobrazeno 1 - 10
of 97
pro vyhledávání: '"Do, Phat"'
Autor:
Lux, Florian, Meyer, Sarina, Behringer, Lyonel, Zalkow, Frank, Do, Phat, Coler, Matt, Habets, Emanuël A. P., Vu, Ngoc Thang
In this work, we take on the challenging task of building a single text-to-speech synthesis system that is capable of generating speech in over 7000 languages, many of which lack sufficient data for traditional TTS development. By leveraging a novel
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.06403
We compare using a PHOIBLE-based phone mapping method and using phonological features input in transfer learning for TTS in low-resource languages. We use diverse source languages (English, Finnish, Hindi, Japanese, and Russian) and target languages
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2306.12040
We compare phone labels and articulatory features as input for cross-lingual transfer learning in text-to-speech (TTS) for low-resource languages (LRLs). Experiments with FastSpeech 2 and the LRL West Frisian show that using articulatory features out
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2306.00535
We train a MOS prediction model based on wav2vec 2.0 using the open-access data sets BVCC and SOMOS. Our test with neural TTS data in the low-resource language (LRL) West Frisian shows that pre-training on BVCC before fine-tuning on SOMOS leads to th
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.19396
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.