Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"Dlavane, Dolly"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
South African Journal of Childhood Education, Volume: 9, Issue: 1, Pages: 1-8, Published: 2019
BACKGROUND: Universities, specifically faculties of education, have the responsibility to ensure that student teachers are introduced to the complexities involved in planning conceptually sound, coherent and cohesive lessons OBJECTIVES: The objective
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::15cfe84dd9e94738abd09207139891c3
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2223-76822019000100037&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2223-76822019000100037&lng=en&tlng=en