Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Dixon, Terry"'
Publikováno v:
JPGN Reports; May2024, Vol. 5 Issue 2, p218-222, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Health Promotion Practice, 2010 Jan 01. 11(1), 9-12.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26738980
Publikováno v:
Cellular Microbiology. Dec2000, Vol. 2 Issue 6, p453. 11p.
Publikováno v:
Health Promotion Practice. 11:9-12
Additional services and information for Health Promotion Practice can be found at: Email Alerts: http://hpp.sagepub.com/cgi/alerts Subscriptions: http://hpp.sagepub.com/subscriptions Reprints: http://www.sagepub.com/journalsReprints.nav Permissions:
Autor:
Eleanor Dixon-Terry
Publikováno v:
Californian Journal of Health Promotion. 2:16-21
The profession of health education and health promotion involves a journey of discovery, where along the way, the student and new professional is uncovers many layers and nuances. One of the mysteries surrounding the profession is the participation i
Autor:
Richard A. Carter, Laurence A. Harker, Lorin Roskos, Ulla M. Marzec, Ellen N. Cheung, Birgitta Sundell, William P. Sheridan, Dixon Terry, Judith K. Cherry
Publikováno v:
Blood. 95:2514-2522
The effects of thrombopoietic stimulation on megakaryocytopoiesis, platelet production, and platelet viability and function were examined in normal volunteers randomized to receive single bolus subcutaneous injections of 3 μg/kg pegylated recombinan
Publikováno v:
Californian Journal of Health Promotion. 3:70-72
Objective: To encourage children in 3rd, 4th, and 5th grades to learn about good nutrition and display their knowledge in an attractive poster. Method: A children’s poster contest was conducted through schools in the Washington, DC metro area in co
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.