Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Dixon, J Faye"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mukherjee, Prerona, Hartanto, Tadeus, Iosif, Ana-Maria, Dixon, J. Faye, Hinshaw, Stephen P., Pakyurek, Murat, van den Bos, Wouter, Guyer, Amanda E., McClure, Samuel M., Schweitzer, Julie B., Fassbender, Catherine
Publikováno v:
In NeuroImage: Clinical 2021 30
Autor:
Ha Min Son, Calub, Catrina Andaya, Boyang Fan, Dixon, J. Faye, Rezaei, Shahbaz, Borden, Jared, Schweitzer, Julie B., Xin Liu
Publikováno v:
Frontiers in Psychiatry; 2024, p1-14, 14p
Autor:
Green, Chloe T., Long, Debra L., Green, David, Iosif, Ana-Maria, Dixon, J. Faye, Miller, Meghan R., Fassbender, Catherine, Schweitzer, Julie B.
Publikováno v:
In Neurotherapeutics July 2012 9(3):639-648
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kahle, Sarah, Mukherjee, Prerona, Dixon, J Faye, Leibenluft, Ellen, Hinshaw, Stephen P, Schweitzer, Julie B
Publikováno v:
Research on child and adolescent psychopathology, vol 49, iss 2
Irritability is common in Attention-Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), but little is known about whether irritability predicts the course of ADHD symptoms over time. Adolescence is a dynamic period of emotional development as well as shifts in AD
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::2037e0e1a8ab0e2a0d80f05b3db3e126
https://escholarship.org/uc/item/5hk4b3qr
https://escholarship.org/uc/item/5hk4b3qr
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dixon, J. Faye, Ahrens, Anthony H.
Publikováno v:
Cognitive Therapy and Research; December 1992, Vol. 16 Issue: 6 p623-634, 12p