Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Diversity of learning"'
Publikováno v:
Psicologia: Reflexão e Crítica, Vol 37, Iss 1, Pp 1-17 (2024)
Abstract Background There is a large literature on the significant impact of rearing factors in the psychological development of different child’s learning patterns and wellbeing in elementary and secondary schools, but there is a scarcity of studi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/532ecf83fadf484481e334f9832dba95
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cross, Michael
Publikováno v:
Higher Education, 2004 Jun 01. 47(4), 387-410.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4151509
Autor:
Usmanova Khilola Ulugbekovna
This thesis explores the possibilities and challenges of online education in the realm of humanities and foreign languages. It highlights the benefits of increased accessibility, diversity, and personalized learning experiences that online education
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e8d7d44f4d0d73101c43b3bd93504f3d
Autor:
Boeskov, Kim, Kinunda Afriyie, Irene, Cedervall, Sofia, Danielson, Carrie, Grip, Kerstin, Heide, Anne-Lise, Holst, Finn, Jeppsson, Cecilia, Jordhus-Lier, Anne, Kvaal, Camilla, Ringsager, Kristine, Tønnesen Seip, Hildegunn Marie, Frandsen Skjelbo, Johannes, Thorgersen, Ketil Thor, Österlind, Eva
Accessibility to art and cultural activities is a topic with increasing attention. Most municipalities in the Scandinavian countries have kulturskoler (extra curricular schools of music and performing arts) that offer training and experiences in –
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/76890
Autor:
Warren, Richard C.
Publikováno v:
Journal of Occupational & Organizational Psychology. Dec97, Vol. 70 Issue 4, p410-412. 3p.
Development research related to learning models, methods and designs, and development research that products of teaching materials in the form of modules, media and evaluation instruments often ignores the essence and substance of the 2013 curriculum
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::145e967b09a7692790789b2964d74ce9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.